بلاگ

کسب درآمد از روبیکا رایگان

امروزه افراد زیادی در شبکه‌های مختلف اجتماعی عضو هستند و بیشتر زمان خود را که شاید نزدیک به ۱۰ ساعت است را در این پیام‌رسان‌ها و شبکه‌ها می‌گذرانند. یکی از این شبکه‌های اجتماعی، اپلیکیشن روبیکا است که نه‌تنها در ایران بلکه در کل جهان از جمله جامع‌ترین نوع اپلیکیشن‌ها محسوب می‌شود و با نصب آن، هر فرد می‌تواند پیام‌هایی را به‌صورت رایگان ارسال کند و حتی به موسیقی‌های دل‌انگیز و فیلم‌های جذاب هم دست پیدا کند؛ البته با تمام توانایی‌ها و امکاناتی که این اپلیکیشن دارد، مثل خرید بسته‌های اینترنتی، خرید شارژ، پرداخت قبض و... می‌توان توسط این اپلیکیشن به افراد نیازمند هم کمک کرده و مهم‌تر از همه کسب درآمد از روبیکا رایگان هم امکان‌پذیر است که در ادامه به نحوه کسب درآمد در این نرم‌افزار می‌پردازیم. در این مقاله با مجموعه عارفه پناهی همراه باشید.


اپلیکیشن روبیکا چیست؟

ایجاد فیلترینگ در شبکه‌های اجتماعی مختلف مانند: واتساپ یا اینستاگرام و حتی تلگرام موجب شده بیشتر کسب‌وکارها احساس خطر کنند و به شبکه‌های اجتماعی داخلی روی بیاورند و به کسب درآمد و تبلیغ در آن بپردازند. روبیکا از پیشرفته‌ترین اپلیکیشن‌های چندمنظوره است که دارای توانایی‌های مختلفی مانند: فیلم‌های آموزشی، پخش زنده برنامه‌های تلویزیونی، فیلم‌های سینمایی، سریال و... است و از سرویس‌های پرداختی مختلفی هم برخوردار است.

این اپلیکیشن به کاربر این توانایی را می‌دهد که بتواند محتوای تصویری و صوتی گوناگونی را تولید کرده و برای دیگران به اشتراک بگذارد. روش‌های کسب درآمد از روبیکا رایگان دارای تنوع زیادی است و می‌توان از این طریق به درآمدزایی و سود بسیار بالادست پیدا کرد؛ زیرا از روش‌های راحت، رایگان و امن محسوب می‌شود و هیچ‌گونه محدودیتی هم برای فیلترینگ ندارد. این مزیت‌ها موجب شده کسب درآمد در روبیکا بسیار موردتوجه و پرطرف‌دار شود.


مزیت‌های اپلیکیشن روبیکا

همان‌طور که گفته شد، روبیکا از اپلیکیشن‌های محبوب و پرطرف‌دار است که دارای خدمات بسیار متنوع و مزیت‌های زیادی برای کاربران خود است و افراد می‌توانند با آموزش‌هایی در کسب درآمد از روبیکا رایگان اطلاعات زیادی را کسب کنند. از مزیت‌های این اپلیکیشن عبارت‌اند از:

امنیت بالا

این اپلیکیشن دارای یک سیستم امن بسیار خوبی است و مخاطب و کاربر با سادگی خیال می‌توانند اطلاعات خود مانند اطلاعات کارت‌های اعتباری و... را هم در آن وارد کنند.

لذت تجربه شبکه‌های اجتماعی

با استفاده از این اپلیکیشن می‌توان لذت و هیجان را در شبکه‌های اجتماعی تجربه کرد.

مصرف اینترنت محدود

می‌توان از خدمات روبیکا با هزینه‌های کم بهره‌مند شد؛ زیرا روبیکا از اینترنت کمتری نسبت به دیگر نرم‌افزارها استفاده می‌کند.

ارائه خدمات خرید متنوع

در روبیکا می‌توان خدماتی مانند: خرید بسته‌های اینترنتی، شارژ و دیگر خدمات را که موردنیاز مخاطب است را دریافت کرد.

امتیازهای خاص برای اپراتورها

اپراتورهایی مانند همراه اول یا ایرانسل به روش‌های خاص بدون اینکه اینترنتی مصرف کنند، می‌توانند از خدمات اپلیکیشن روبیکا استفاده کنند.

ارسال پیام زیاد در روبیکا

روبیکا کاربران فعال زیادی دارد و می‌تواند با مخاطبین زیادی هم ارتباط‌های مستقیم برقرار کند. یکی از مزیت‌هایی که روبیکا دارد این است که می‌توان پیام‌های زیادی را از طریق آن ارسال کرد؛ یعنی کاربرهایی روبیکا هم‌زمان با هزینه‌های اندک می‌توانند پیام‌های زیادی را به دیگر کاربران ارسال کنند.


معایب استفاده از اپلیکیشن روبیکا

در بخش‌های مختلف روبیکا محدودیت وجود دارد و با تمام مزیت و معایب این شبکه اجتماعی کسب درآمد از روبیکا رایگان انجام می‌شود و دارای روش‌های مختلفی است که در ادامه به آن می‌پردازیم. البته به جز مزایای زیادی که این اپلیکیشن‌ برای کاربران خود دارد، برنامه‌های این اپلیکیشن هم دارای معایبی هستند که شامل موارد زیر می‌شوند:

  • قسمت‌های مختلف این برنامه هنوز کامل نیست.
  • نام کاربرهای مشابه در آن بسیار وجود دارد.
  • دارای سرعت مناسبی نیست.
  • به‌صورت ناگهانی قطع می‌شود.


ویژگی‌های نرم‌افزار روبیکا 

اپلیکیشن روبیکا دارای خصوصیات وسیع و زیادی است که موجب رشد کانال افراد و تعامل بیشتر آن‌ها می‌شود. از ویژگی‌های روبیکا می‌توان موارد زیر را نام برد:

گیف‌ها و استیکرهای روبیکا

در نرم‌افزار روبیکا می‌توان گیف‌های سفارشی و استیکرهایی را ایجاد کرد که با کانال‌های موردنظر تناسب داشته باشد و حتی آن را شخصی‌سازی کرد؛ زیرا روشی برای سرگرم‌کردن و تعامل بیشتر با فالوورها است.

نظرسنجی در روبیکا

ویژگی دیگر در روبیکا نظرسنجی است که با استفاده از این ویژگی می‌توان در جمع‌کردن بازخورد از مشترکان و مشارکت‌کردن آن‌ها در تصمیم‌گیری‌های فعال استفاده کرد.

ربات روبیکا

در اپلیکیشن روبیکا می‌توان ربات ایجاد کرد و کارهایی مانند مدیریت بحث‌ها، استقبال‌کردن از اعضا و فالوورهای جدید و حتی به‌روزرسانی محتواها به روش خودکار را انجام داد.


روش‌های کسب درآمد از روبیکا رایگان

یکی از برنامه‌های بسیار توانمند داخلی روبیکا است که امروزه بسیار موردتوجه قرار دارد و موجب می‌شود آشنایان و دوستان به‌راحتی و خیلی سریع با هم در ارتباط باشند. در این اپلیکیشن، مصرف اینترنت محدود باعث شده اپراتورها تحت تاثیر قرار بگیرند؛ زیرا هزینه‌های شروع کسب‌وکار کاهش پیدا می‌کند و هر فردی می‌تواند در هر زمینه‌ای مشغول به بیزینس آنلاین شود. بعد از آشنایی با مزایا و معایب این نرم‌افزار به روش‌های کسب درآمد از روبیکا رایگان می‌پردازیم که از طریق دو روش مستقیم و غیرمستقیم انجام می‌شود. 

در روش‌های مستقیم باید یک پیج مناسب و استاندارد در قسمت روبینو ایجاد کرد و بیشتر مطالبی را که می‌خواهید؛ مانند اینستاگرام منتشر کنید را در آن انتشار دهید. در روش غیرمستقیم برای کسب درآمد می‌توان در قسمت پیام‌رسان کانال ساخته که این توانایی شبیه شبکه اجتماعی تلگرام است و محتواهای تولید شده شما را کاربران زیادی باید دیده و دانلود کنند. این موضوع بستگی به محتواهای جذاب دارد که با اصول اخلاقی و کیفیت بالا تولید شده باشد و در ادامه به روش‌های کسب درآمد از روبیکا رایگان می‌پردازیم که عبارت‌اند از:


کسب درآمد از طریق ایجاد پیج

گفته شد که روبیکا برنامه‌ای چندمنظوره بوده و بسیار جامع و کامل است. قسمتی از روبیکا که بسیار جذاب است، روبینو نام دارد و موجب شده جذب کاربر و کسب درآمد از روبیکا رایگان بیشتر می‌شود. برای کسب درآمد از قسمت روبینو باید یک پیج در روبیکا ایجاد شود و باگذشت زمان و تولید محتواهای جذاب و مناسب دنبال‌کننده‌های خود را افزایش داد. فرایند کسب درآمد در این اپلیکیشن از طریق ساخت پیج و روبینو است که شبیه به ساخت چنل‌ها و کانال‌ها است که به افرادی که پیج را دنبال می‌کنند، فالوور گفته می‌شود و در قسمت کانال به آنها اعضا گفته می‌شود.

پس هرچه میزان و تعداد فالوورها بیشتر شود، به همان اندازه به موفقیت نزدیک‌تر خواهید شد و برای قسمت پیج مانند کانال‌ها باید تولید محتوای مناسب و باکیفیت ارائه داد تا میزان ویو بیشتر شود و تعامل در صفحه هم بالاتر برود. با بیشترشدن تعداد لایک، کامنت پیج، فالوورها و ویو موقعیت‌های خوبی برای همکاری‌های مجازی فراهم می‌شود و می‌توان با روش‌های تبلیغ و فروش کالاها به درآمدهای بالادست پیدا کرد. 

برای بیشترشدن فالوورها و اعضا به جز تولید محتواهای جذاب می‌توان از روش خرید فالوور در روبیکا هم استفاده کرد که بسیار رایج است و طرف‌داران زیادی دارد؛ زیرا بازدهی بسیار زیاد و سریعی ایجاد می‌کند.


کسب درآمد از طریق ساخت کانال

یکی دیگر از روش‌های کسب درآمد از روبیکا رایگان ساختن کانال در اپلیکیشن روبیکا است. این نرم‌افزار برای کاربران خود این توانایی را فراهم کرده تا بتوانند در قسمت پیام‌رسان، کانال ایجاد کنند؛ یعنی هر شخص با تکنیک‌های خلاقانه و سعی و تلاش کانال‌های خاص خود را ایجاد کرده و در آن شروع به فعالیت می‌کند. یکی از مهم‌ترین قدم‌ها برای کسب درآمد در روبیکا دارابودن مخاطب است که باید بعد از ایجاد کانال یا چنل‌ها تعداد اعضای کاربران خود را افزایش دهید.

 بعد از آن به تبلیغات پرداخته و کسب‌وکارهای مختلف و مالکان برند را در کانال‌های خود قرار دهید و آنها را تبلیغ کنید که از این طریق صاحب درآمد بالا می‌شوید و حتی می‌توان کالاها و محصولات تولیدی‌ها و شرکت‌ها را در کانال خود قرار داده، به فروش برسانید و درصدی را دریافت کنید. یکی از موارد مهم در نرم‌افزار روبیکا این است که اگر تعداد ممبرها افزایش پیدا کند، این اپلیکیشن در قبال آن به فرد مبلغی را پرداخت می‌کند؛ پس می‌توان با میزان ویو، پست‌ها را بیشتر کرده و محتواهای جذاب و مناسب را ایجاد کرد.


کسب درآمد با بازی در روبیکا

یکی از راحت‌ترین و می‌توان گفت جذاب و سرگرم‌کننده‌ترین روش‌هایی که بیشتر افراد آن را می‌پسندند، کسب درآمد از طریق بازی در روبیکا است. در این اپلیکیشن قسمتی به نام بازی کن، جایزه ببر گنجانده شده که اگر در بین افراد برتر قرار بگیرید یکی از روش‌های کسب درآمد از روبیکا رایگان به شمار می‌رود.


کسب درآمد با عضویت در کانال‌های آموزشی

کانال‌های آموزشی بسیار زیادی در روبیکا وجود دارد که با عضو شدن در آن می‌توان از محتواهای آن بهره برد. این کانال‌ها معمولا اطلاعات و مطالب زیادی در مورد کسب درآمد و ساخت پیج و چنل در روبیکا دارد که می‌توان به‌سادگی آنها را آموزش‌دیده و از آنها استفاده کرد.


نکاتی برای کسب درآمد بیشتر از روبیکا

از روش‌های کسب درآمد از طریق اینترنت بهره‌مندی از نرم‌افزار روبیکا است که برای رسیدن به درآمدهای بالا باید چند نکته را موردتوجه قرارداد. در این اپلیکیشن، افراد باید سعی کنند فالوورهای کانال خود را بیشتر کنند و از آشنایان و دوستان خود درخواست کنند که کانال موردنظر را به افراد دیگر معرفی کنند و آنها را تشویق کنند که کانال را دنبال کرده و با تولیدکردن محتواهای مناسب، حرفه‌ای و جذاب که از مفیدبودن برای کاربران آن باید اطمینان حاصل کرد که می‌توان مخاطبین خود را افزایش داد؛ زیرا هرچه محتوا مفیدتر و جذاب‌تر باشد، افراد زیادی تشویق می‌شوند تا کانال را دنبال کنند. 

اگر تعداد اعضا و کاربران افزایش پیدا کند، کسب درآمد از روبیکا رایگان هم‌افزایش پیدا می‌کند؛ البته برای کسب درآمد از این طریق نباید عجله کرد و با تلاش و صبر و حوصله باید فعالیت در روبیکا را ادامه داد و باید این نکته را متذکر شد که نباید محتواهای بی‌کیفیت را تولید کرد؛ زیرا میزان اعتبار شما در میان مخاطبین کمتر می‌شود و جذابیت کانال هم کاهش پیدا می‌کند.

پس با ایده‌پردازی و خلاقیت و فکر، محتواهای عالی تولید کنید تا کاربران از بودن در کانال شما لذت ببرند و افراد دیگر را هم به عضو شدن در کانال شما تشویق کنند. افراد باید سعی کنند محتواهایی که ایجاد می‌کنند را تبلیغ کرده و بعد از انتشار، مخاطبین بیشتری آنها را مشاهده کنند. برای این کار می‌توانند از کاربرانی که در دیگر پلتفرم‌ها هستند و فعالیت دارند، درخواست کنند تا آنها را در کانال روبیکا دنبال کنند. 

در زمان انتشار محتواهای خود باید یک روتین منظمی داشت؛ زیرا از تکنیک‌های مهم و طلایی در کسب درآمد است. پس اگر می‌خواهید از طریق تولید محتوا در روبیکا به کسب درآمد بپردازید، بهتر است بر اساس یک برنامه منظم و اصولی قدم بردارید.


نحوه پرداخت در اپلیکیشن روبیکا 

درآمد شما و میزان هزینه از روش افزایش تعداد کاربر یا اعضا در روبینو و دانلود محتواهای موجود در کانال محاسبه می‌شود و بعد به کیف پول شما که در روبیکا وجود دارد، واریز می‌شود. این اپلیکیشن برای افرادی که در آن عضو هستند، معمولا کیف پول دیجیتالی در نظر می‌گیرد و نحوه پرداخت در این نرم‌افزار در فاز یا قسمت اول به این صورت است که اعضا باید به درآمد ۱۰۰ هزارتومانی دست پیدا کنند تا روبیکا بتواند این مبلغ را به‌حساب افراد واریز کند. این میزان پول از طریق نرم‌افزار روبیکا در کیف پول فرد قرار داده شده که خود شخص می‌تواند هر زمان که بخواهد آن را به حساب‌های خود منتقل کند.


چرا برای کسب درآمد باید روبیکا را انتخاب کرد؟

برای کسب درآمد در روبیکا برخلاف دیگر برنامه‌های خارجی مشکلاتی مانند دسترسی و یا محدودیت در پهنای باند وجود ندارد و برای برداشت پول از این نرم‌افزار مشکلاتی مانند دیگر سایت‌های خارجی وجود ندارد. به دلیل این نکات مهم، این نرم‌افزار ایرانی چند سالی است که بسیار محبوبیت پیدا کرده است و مورداستفاده زیادی قرار می‌گیرد. نکته مهم‌تر اینکه این اپلیکیشن به‌صورت رایگان است که البته در قسمت‌های مانند تماشای فیلم و سریال این‌طور نیست. همچنین برای واردشدن و کسب درآمد از روبیکا نباید هزینه‌هایی را پرداخت کرد و به‌راحتی می‌توان کسب درآمد از روبیکا رایگان را به دست آورد.


جمع‌بندی

نرم‌افزار روبیکا توانایی‌های زیادی برای مخاطبین خود ایجاد کرده است که یکی از قسمت‌های پرطرف‌دار و محبوب در آن، قسمت کسب درآمد از روبیکا رایگان است. هر فردی می‌تواند با آشنایی با روش‌های مختلف، گزینه مناسب خود را انتخاب کند و به کسب درآمد از طریق روبیکا بپردازد.